Digitale medier – transformation, strategi og publicering
Verden er digital. Og det vi forstår som medier flyder, hvor digitale medier med adundas flyder opad…dvs det er sigtet. At hjælpe med teknologisk rådgivning så de forkerte valg minimeres.
For langt de fleste udgivere bliver det en hovedopgave at navigere i en tid, hvor læsere er producenter og platforme er konger. For der er fortsat brug for det redigerede bud på væsentlige dagsordener.
Spørgsmålet er helt enkelt, hvordan medier i dag trænger igennem støjen, konkurrencen, kampen om skærmtiden. Hvordan den digitale transformation gribes an, uden at drukne i overinvestering af teknologi for teknologiens skyld. Og samle en digital publiceringsproces på tværs af platforme og digitale fangarme, så målgruppen finder frem til os. Og vores indhold.
Heldigvis svømmer nettet over med gode, praktiske, nyttige og geniale services, programmer og tjenester, der hjælper til at løfte flere af de taktiske og strategiske digitale udfordringer …
adundas har som særskilt formål at bidrage til løsninger indenfor overkommelige budgetrammer….en del af et digitale DNA er desværre som nævnt præcist det modsatte, nemlig risikoen for at overinvestere i teknologi og avancerede løsninger. At opgavebeskrivelsen og udredning fylder mere en opgaveløsning.
adundas handler derfor heller ikke om trends og forkantsteknologi. Men om enkle og effektive løsninger, der kan løfte opgaven indenfor budgettet.